sâmbătă, 10 ianuarie 2009

PRima leapsa pe 2009..



Mâncarea anului: Dupa surplusul de "sunculitze" as zice, the one and only, borsul mamii
Băutura anului: Hmm, tare asta! Gilmans, prietenii stiu de ce (poate comenteaza vreounul:-w)

Party-ul anului: Cred este vorba despre singurul pe care nu mi-l amintesc si in care stiu ca m-am facut de toata bafta si dupa care am stat la coada la niste masini parcate, again prietenii stiu de ce.

Patul anului:Cea care imi incalzeste serile "reci", Lauza Izibor- It tonight  my last

Piesa anului sau artistul anului:  Artistul anului ar eu in masina si piesa in mod clar "I got my mind set on you".

Site-ul anului:  Păi... pitzipoanca:) Habar n-am.
Blogul anului: Parca era unul, ceva de genu "Dorinte,ganduri,pofte,realitati", bunicel, scrie nebuna aia numai tampenii dragi

Ruda anului: Oare cine? Capusha(si prin analogie pichiu)

Gafa anului: A fost sa cred sa sunt iubita,cand era clar ca eram doar folosita

Prietena anului: Sunt 2 pe langa ruda anului: vasea si babe.

Iubitul anului: The one and only... ..f*uck.:-??..hmm:-ss...nu inteleg termenul..trecem mai departe

Îmbrăcămintea anului: pijamaua de Corso, everyone knows( now)

Excursia anului: Brasov, pentru prima si ultima data cand ma cred sotia lu tarzan.

Vorba anului: Am si eu reputatia mea

Sportul anului: Lupta cu realitatea

Filmul anului: Bolt(thx babe:D )

Cartea anului: Viata pe un peron!

Jocul anului: De-a despartirea

Niciun comentariu: