luni, 3 noiembrie 2008

tu vs eu


TU ai un fel de paradis al tau,in care fiecare miscare trece observata pentru ca asa vrei tu, pentru ca de asta traiesti, sa te faci remarcat. Te privesc in ansamblu ca sa pot gasi la tine acel detaliu pe care as vrea sa-l analizez, nu prezinti nici un detaliu. Trist! Dorinta ta de imitare nu te lasa sa trezesti vreun sentiment fie el si de indignare. Asa te-au construit altii pana la urma, si desi ei privesc la tine ca la o opera magnifica la care au lucrat timp indelungat cu gandurile tale, cu comportamentul tau, acum se bucura ca au reusit ce si-au dorit. Au cladit in tine persoana la care ei au visat iar tu te-ai lasat modelat, in fiece minut de o vorba, gest, comportament al lor. Ti s-a implementat in noul cip in asa fel, incat tu crezi ca te-ai format singur, ca asa esti tu pentru ca asa ai ales tu. Ironic si trist. Eu sunt libera. Pot alege exact ce-mi place, ce-mi doresc cu adevarat. Tu poţi sa ma consideri fitoasă. Eu iti spun insa ca sunt realista. Trăiesc intr-o lume plină de javre si nu intentionez sa le ingros randurile. Ai fost candva tu...acum...esti....suma ideilor lor. :)

Niciun comentariu: