luni, 10 noiembrie 2008

gandul de luni...


"Barbatul pe care il iubesc e cel pe care l-am desenat cu degetul pe un geam aburit, intr-un tren, cand aveam 20 de ani.Tot el e cel pe care mi s-a parut ca-l vad in spatele fiecarui barbat de care m-am indragostit.Daca l-as pune acum alaturi de viata mea, absolut toate amintirile mele ar fugi neputincioase si mirate si i-as ramane in fata doar cu un suflet vizibil. Stiu sigur ca l-ar lua de mana si l-ar face sa zambeasca, stiu sigur ca mintea mea ar fi in sfarsit razbunata pentru toate tampeniile cu care a fost confruntata in alte relatii si stiu sigur ca barbatul pe care-l iubesc s-ar aseza calm si fara ezitare in fata tunurilor cu care altii trag mereu in mine.Pe barbatul acesta il vad de cate ori inchid ochii si el este inventatorul fiorului care-mi strabate chiar acum sira spinarii…Si cand sunt foarte singura, ajunge sa inchid ochii si sa-i zambesc.Barbatul acesta sigur exista.E iubirea vietii mele. Si e chiar acum in mine, alaturi de femeia care mi-a adus aminte ca sunt."MR

Niciun comentariu: