marți, 24 februarie 2009

LeApSa:D

Sunt... dusa cu capu.(but everybody knows that)
Aş vrea...sa comercializez sentimente.
Păstrez... amintiri unui copil naiv.
Mi-aş fi dorit...sa fi ras mai mult,sa fi simtit mai putin,sa nu fi refuzat bucata aia de ciocolata.
Nu îmi place...sa fiu mintita.
Mă tem...ca ma limitez la prea putin...sau ca visez la prea mult..
Aud...mereu...cum imi canta prietenii mei imaginari:X "I got my mind set on you"
Îmi pare rău că...ma maturizez.
Îmi plac...ciocolata,caramelul,ideile bune,tigarile cu alcool,somnul,idea de iubire.
Nu sunt...asa cum mi as fi dorit...(sunt mai mult decat atat:D)
Dansez...mai tot timpul:))..
Cânt...ca un butoi..de fapt mai rau..ca o ciubota...dar asta ma face sa rad:))
Niciodată....nu mai spun niciodata(mi s a dovedit de prea multe ori=)) )
Rar... plang
Plâng când privesc...in cimitirul meu cu amintiri( se intampla rar;)) )
Nu îmi place de mine pentru că..sunt prea copil,prea naiva..pentru tot ce ma inconjoara.
Sunt confuză...cand trebuie sa aleg intre milka de caramel sau inghetata de caramel..
Am nevoie... de zambetul meu(mereu)
Ar trebui...sa mananc mai multa ciocolata (pentru cat de gretoasa e lumea:) )

Niciun comentariu: